Reklama2009-08-01
0

Publicis, TBWA i McCann Worldgroup powalczą o budżet BMW

BMW Asia Group wybrała agencje Publicis, TBWA i McCann Worldgroupdo udziału w przetargu na budżet kreatywny firmy w regionie.

Tym samym z walki o budżet wyeliminowana została dotychczasobsługująca w tym zakresie BMW agencja reklamowa U50K, mająca swojąsiedzibę w Tajlandii.

Przetarg nadzoruje firma konsultacyjna R3. Celem BMW, jakstwierdził Ramesh Divyanathan, dyrektor marketingowy BMW AsiaGroup, jest wyłonienie "agencji marketingowej full-service".

Kilka dni temu władze BMW zapowiedziały, że wraz zakończeniemtegorocznego sezonu firma wycofa się ze startów w wyścigach Formuły1.

Autor:km

Więcej informacji:BMW

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas