Telewizja2019-10-17
18

„Pułapka” w nowym paśmie straciła 800 tys. widzów. 13,65 mln zł z reklam

Agata Kulesza w serialu „Pułapka”; fot. TVNAgata Kulesza w serialu „Pułapka”; fot. TVN

Drugi sezon serialu „Pułapka” oglądało średnio 1,19 mln osób, o 800 tys. widzów mniej względem pierwszej odsłony produkcji emitowanej w niedzielne wieczory. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 13,65 mln zł.

„Pułapkę 2” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 3 września do 15 października br. Średnia widownia premierowych odcinków serialu wyniosła 1,19 mln osób, co przełożyło się na 9,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,97 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył trzeci odcinek produkcji - zgromadził on przed telewizorami 1,29 mln oglądających.

Względem pierwszego sezonu, emitowanego jesienią ub.r. w niedziele o 21.30, „Pułapka” straciła 800 tys. widzów. Wówczas produkcja gromadziła 1,99 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 13,70 proc., 16,30 proc. oraz 15,61 proc. udziału.

Rok temu TVN we wtorki o 21.30 emitował trzeci sezon serialu „Diagnoza”, który oglądało średnio 1,72 mln widzów. Przełożyło się to na 12,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,77 proc. w grupie 16-59.

TVN w paśmie nadawania serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. końcówkę „M jak miłość” i „Echo serca”, osiągała 17,62 proc. udziału. Drugi był Polsat („Ninja Warrior Polska” i filmy fabularne; 9,65 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. transmisje sportowe, „Zniewolona” i „Magazyn Expresu Reporterów”; 6,39 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Pułapki 2” wyniosły 13,65 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

„Pułapka” to serial obyczajowo-kryminalny, który został realizowany na podstawie scenariusza Karoliny Frankowskiej i Michała Godzica.

W drugim sezonie ponownie występują aktorzy znani z pierwszej serii - m.in.: Agata Kulesza, Marianna Kowalewska, Mateusz Więcławek i Leszek Lichota. Do obsady dołączyli m.in.: Anna Romantowska, Jerzy Radziwiłowicz, Jan Frycz, Eryk Lubos, Henryk Talar, Wiktoria Gorodeckaja, Katarzyna Gałązka oraz Maciej Musiał.

TVN dla fanów „Pułapki” przygotował interaktywną grę wideo „Pułapka - Bunt”, w której widzowie mogą wcielić się w jednego z głównych bohaterów serialu - komisarza „Czarnego” (granego przez Leszka Lichotę). Akcja dzieje się w więzieniu, w którym bohater został osadzony na koniec pierwszej serii. Gra od 27 sierpnia dostępna jest na tvnpl, czyli na oficjalnym kanale YouTube TVN Discovery Polska.

Będzie 3 sezon?

Z naszych informacji wynika, że Telewizja TVN nie wyklucza realizacji trzeciego sezonu „Pułapki”. Ostateczne decyzje w tym zakresie jeszcze nie zapadły.

W ostatnim czasie „Pułapka” została nominowanym do nagrody Best Web Series na festiwalu Roma Prisma Independent Film Awards w Rzymie. Serial TVN również zwyciężył w kategorii Television - Program Series oraz otrzymał specjalne wyróżnienie w Konkursie Best Shorts Competition Award.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Pułapka, TVN

KOMENTARZE(18)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas