Dziennik "Puls Biznesu" jest jedynym dostawcą informacji biznesowych do nowego portalu multidostępowego sieci Era.
Jak mówi Paweł Kubisiak, zastępca redaktora naczelnego portalu "pb.pl", koordynujący ze strony "Pulsu Biznesu" współpracę z operatorem sieci Era, formułę dziennika zakładającą dynamiczną formę przekazu i zwięzłość przekazywanych informacji można znakomicie wykorzystać w nowych kanałach komunikacji. Przypomina, że współpraca z Erą jest konsekwencją strategii, realizowanej od momentu uruchomienia portalu pb.pl. Obecnie informacje "Puls Biznesu" i notowania są ogólnodostępne w serwisach wap-owych, sms-owych oraz w jedynym w Polsce serwisie informacyjnym kierowanym do posiadaczy komputerów kieszonkowych typu PDA, Palmtop, czy Pocket PC.
Potwierdzeniem rosnącej popularności serwisu pb.pl są kolejne fale badania SMG/KRC PRO. Z ostatniej wynika, że serwis "Pulsu Biznesu" jest najczęściej odwiedzanym przez menedżerów serwisem finansowym. (tabela poniżej)
Zobacz tabelę5pt; BORDER-TOP: #ece9d8; PADDING-LEFT: 1.5pt; PADDING-BOTTOM: 0cm; BORDER-LEFT: #ece9d8; WIDTH: 33.5pt; PADDING-TOP: 0cm; BORDER-BOTTOM: windowtext 1pt solid; HEIGHT: 12.5pt; BACKGROUND-COLOR: transparent; mso-border-top-alt: solid windowtext .75pt; mso-border-left-alt: solid windowtext .75pt; mso-border-alt: solid windowtext .75pt" vAlign=top width=45>
4,28%
1,85%