Prasa2020-01-03
3

„Puls Biznesu” podrożał o 50 groszy. Wzrosła też cena dzienników regionalnych

Z początkiem roku cena egzemplarzowa dziennika „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) wzrosła z 6,50 do 7 zł. Swoje ceny podniosły też dzienniki regionalne Polska Press.

Cena „Pulsu Biznesu” jest taka sama przy wszystkich wydaniach: od poniedziałku do weekendu. Od kwietnia 2019 gazeta kosztowała 6,5 zł, wcześniej 5,99 zł.

Zdrożały także niektóre regionalne dzienniki wydawane przez Polska Press Grupę. "Kurier Poranny" podrożał z 2,6 zł do 2,9 zł, "Dziennik Zachodni" z 3,1 zł do 3,3 zł, "Dziennik Bałtycki" z 2,9 zł do 3,1 zł, a "Gazeta Wrocławska" z 3 zł do 3,2 zł.

Pod koniec ub.r. zdrożały inne dzienniki gospodarcze: w połowie listopada „Dziennik Gazeta Prawna”, a z początkiem grudnia „Rzeczpospolita” i „Parkiet”. Natomiast z początkiem listopada o 50 groszy podrożała większość wydań „Gazety Wyborczej”.

Nie zmieniły się natomiast ceny tabloidów „Fakt” i „Super Express”, „Przeglądu Sportowego” i „Gazety Polskiej Codziennie”.

Według danych ZKDP w październiku ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Pulsu Biznesu” wynosiła 9 814 egz., o 0,34 proc. mniej niż rok wcześniej. Natomiast portal internetowy dziennika miał 692,5 tys. realnych użytkowników i 4,3 mln odsłon (według badania Gemius/PBI).

Bonnier Business Polska, wydawca „Pulsu Biznesu” i Grupy Bankier.pl, w 2018 roku zanotował wzrost przychodów sprzedażowych o 4,5 proc. do 62,27 mln zł oraz kosztów operacyjnych o 11 proc. do 59,5 mln zł.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas