Prasa2008-03-17
0

"Puls Biznesu" ponownie ma dyrektora marketingu

Robert Orłowski od dziś jest dyrektorem marketingu w BonnierBusiness Polska, wydawcy "Pulsu Biznesu". Od stycznia br. był wakatna tym stanowisku.

Robert Orłowski marketingiem zajmuje się od 15 lat. Ostatnioodpowiadał za informacje biznesowe i badania w firmie HerbapolLublin. Wcześniej związany był m.in. z Pracownią Badań Społecznych,koncernem Danone Poland i Alima Gerber.

Do redakcji "Pulsu Biznesu", na stanowisko redaktora pb.pldołączyła w marcu Anna Okuń-Palczewska. Wcześniej pracowała w"Gazecie Finansowej", związana była także z "Parkietem" orazagencją informacyjną ISB.

Autor:pp

Więcej informacji:Puls Biznesu, Robert Orłowski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas