Po przeniesieniu głównego wydania programu informacyjnego "Pulsraport" z 19:30 na 18:30, dziennik ma mniej widzów, ale poprawiłswoje udziały w rynku w stosunku do zeszłego miesiąca.
Siedem pierwszych wydań "Puls raportu" emitowanych o 18.30obejrzało w TV Puls średnio 49 tys. widzów - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Średni udział stacji w rynku w czasie nadawania dziennikaukształtował się na poziomie 0,54 proc. (0,59 proc. w grupie 16-49)i były nieco wyższy od tego, który notował "Puls raport" w kwietniubr., gdy był jeszcze pokazywany o 19.30. Wtedy program miał 0,45proc. udziału (0,50 proc. w 16-49), a oglądało go średnio 57 tys.widzów.
Zobacz tabelę
Dwa razy większą popularnością niż główne wydania dziennika TVPuls cieszą się wydania wieczorne emitowane w dni powszednie o22.00, a w weekendy o 22.30. W zeszłym tygodniu przyciągnęły oneprzed ekrany średnio 126 tys. widzów, dając stacji 1,06 proc.udziału w rynku (0,80 proc. w 16-49).
Zobacz tabelę