Telewizja2007-11-16
0

Puls stracił nieco widzów przez 'Paczkę'

Nadawany we wtorkowe wieczory na antenie Pulsu program "Paczka" manieco mniejszą widownię niż audycje emitowane w tej stacji w tympaśmie rok temu. Udało mu się jednak podwyższyć udziały kanału wgrupie komercyjnej.

Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków "Paczki" wyniosła89 tys. widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Udziały TV Puls w czasieemisji programu wyniosły 0,37 proc. (w grupie 4+) i 0,42 proc. (wgrupie 16-49).

Dla porównania, rok temu programy pokazywane przez TV Puls wewtorkowym paśmie od 21.00 do 21.26 gromadziły nieco więcej widzów -63 tys. przy udziałach wynoszących 0,40 proc. (w 4+) i 0,34 proc.(w 16-49)

Zobacz tabelę

W porze emisji programu "Paczka" (wtorki 21.00) TV 4 wybierało499 tys. widzów, a TVN Siedem - 160 tys. widzów. Czwórka emitowaławtedy program "Big Brother 4.1" oraz serial "Włatcy móch", aSiódemka - serial "Nocny kurs" i filmy.

Zobacz tabelę

"Paczka" to program w którym tytułowa paczka przekazywana jest wformie łańcuszka przez osoby, które połączyła w przeszłości pewnahistoria. Każdy, półgodzinny epizod podzielony jest na trzysegmenty złożone z ośmiominutowych sekwencji. Producentem programujest Rochstar.

Autor:pp

Więcej informacji:Paczka, Puls

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas