Reklama2018-01-16
0

„Wszechkoty” w promocji Purina Felix

Rozpoczął się konkurs pod hasłem „Wszechkoty” promujący karmę dla kotów Purina Felix (produkowaną przez Nestle Polska). Za akcję odpowiada agencja Unique One, a za wspierające to działania reklamowe - McCann Worldgroup i Wavemaker.

Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić wskazane produktu Purina Felix, a potem na stronie wszechkoty.pl zarejestrować zgłoszenie, dodając zdjęcie swojego kota z opisem jego szczególnej mocy. Trzeba też zachować zgłoszony paragon.

Co tydzień autor zdjęcia, które zdobyło największą liczbę głosów internautów w ciągu ostatnich siedmiu dni, otrzyma aparat Instax Mini 9, a na zakończenie konkursu ze wszystkich przesłanych fotografii komisja wyłoni laureata nagrody głównej - Fiata 500 Mini.

Ponadto każdy, kto zarejestruje swoje dane na wszechkoty.pl/wszechpakiet otrzyma pakiet z karmą i przekąskami Purina Felix oraz zabawkowy dystrybutor łakoci dla kotów.

Promocja rozpoczęła się 15 stycznia i potrwa do końca marca. Za opracowanie i obsługę akcji (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną, weryfikację zgłoszeń, wysyłka nagród, oprogramowanie strony wszechkoty.pl) odpowiada agencja Unique One.

Akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, kanały tematyczne Polsat i TVN), internecie oraz punktach sprzedaży. Kreacją reklam zajęła się agencja McCann Worldgroup, a za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja Wavemaker.

Autor:tw

Więcej informacji:Purina Felix, karma, kot

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas