Internet 2009-06-22
0

PwC prognozuje spadek nakładów na reklamę online na Wyspach

Wydatki na reklamę internetową w Wielkiej Brytanii zmniejsza się z 3,97 miliarda funtów w 2008 roku do 3,63 miliarda funtów w roku bieżącym.

Jednak już w przyszłym roku pojawią się pierwsze oznaki odbicia i do roku 2013 brytyjski rynek reklamy online ma rosnąć rocznie średnio o 5,4 procenta - prognozuje w swoim najnowszym raporcie firma PricewaterhouseCoopers (PwC).

Recesja najbardziej odciśnie swoje piętno na reklamie typu display oraz ogłoszeniach, na które wydatki w bieżącym roku mają zmniejszyć się odpowiednio o 12,4 i 11,7 procenta.

PwC przewiduje również, że rynek dostępu do internetu w Wielkiej Brytanii będzie do 2013 roku rozwijał się w średnim tempie 7 procent rocznie i osiągnie wówczas wartość nieco ponad 7 miliardów funtów.

Autor: km

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas