Reklama2005-03-15
0

Pysio atakuje

W poniedziałek, 14 marca 2005 r. ruszyła trzecia już w tym roku telewizyjna kampania reklamowa marki Pysio pt. 'Pysio Gul Gul'

Nowy produkt nosi nazwę Dercos AminexilSP94. Kampanię realizuje dom mediowy Optimedia. Media plan obejmuje prasę, w tym pisma adresowane do mężczyzn, oraz telewizję. Celem kampanii jest wprowadzenie produktu na rynek.

Reklamy nowego produktu pojawią się w stacjach telewizyjnych: TVP, POLSAT, TVN, TV4 i wybranych kanałach tematycznych. Reklamy prasowe ukażą się w pismach adresowanych do mężczyzn (Focus, Menshealth), tygodnikach opiniotwórczych (Przekrój, Newsweek, Polityka i Wprost) oraz dziennikach ogólnopolskich (Gazeta Wyborcza i Rzeczpospolita).

Nad przygotowaniem planu mediów i realizacją kampanii w mediach pracował zespół Optimedia. Adaptacje kreacji do potrzeb polskiego rynku przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas