Telewizja2014-02-10
12

„Pytanie na śniadanie” straciło cztery razy więcej widzów niż „DD TVN”

Shutterstock.comShutterstock.com

W styczniu 2014 roku oba programy śniadaniowe nadawane w głównych stacjach zanotowały spadki średniej oglądalności. Jednak mniej straciło „Dzień dobry TVN”, które powiększyło przewagę nad „Pytaniem na śniadanie”.

Z danych Nielsen Audiencje Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w styczniu 2014 roku średnia widownia „Dzień dobry TVN”, nadawanego w dni powszednie o godz. 8.00, wyniosła 574 tys. osób. Przełożyło się to na 13,18 proc. udziału TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 16,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej magazyn stracił 25 tys. widzów. Wówczas śledziło go bowiem 599 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 14,35 proc. i 16,87 proc. udziału.

Konkurencyjne „Pytanie na śniadanie” TVP2 w tym samym okresie miało średnio 381 tys. widzów przy udziale w rynku wynoszącym odpowiednio 9,39 proc. i 7 proc. Rok wcześniej program miał o 98 tys. widzów więcej - śledziło go 479 tys. osób, a jego udział wynosił odpowiednio 11,81 proc. i 10,20 proc. Magazyn ten również rozpoczyna się o godz. 8.00.

Zobacz tabelę


W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek „Dzień dobry TVN”, pokazany 6 stycznia br., obejrzało aż 979 tys. widzów. Było to jednak wydanie pokazane w dzień świąteczny, gdy nie było „Pytania na śniadanie”. Natomiast ten drugi magazyn największą oglądalność osiągnął 16 stycznia br., gdy program śledziło 462 tys. osób.

Zobacz tabelę


Wydania „Dzień dobry TVN” emitowane w soboty i niedziele o godz. 8.30 w styczniu 2014 roku oglądało średnio 882 tys. widzów (miały odpowiednio 12,76 proc. oraz 14,53 proc. udziału). W porównaniu do stycznia 2013 roku straciły one 114 tys. oglądających (rok temu śledziło je 996 tys. osób i miały 14,80 proc. oraz 16,51 proc. udziału).

Natomiast emitowane tylko w soboty (o godz. 8.00) „Pytanie na śniadanie” w badanym miesiącu gromadziło 655 tys. widzów (11,07 proc. oraz 8,16 proc. udziału). Magazyn ten względem analogicznego okresu ub.r. stracił 36 tys. widzów. Wówczas oglądało go 691 tys. osób, a jego udział wynosił odpowiednio 13,07 proc. oraz 11,86 proc.

Zobacz tabelę

Autor:mk

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas