Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, dla użytkowników telefonów na kartę Simplus przygotował świąteczną ofertę Wolny Numer.
Właśnie rusza intensywna kampania reklamowa tej oferty przygotowana przez agencje PZL i Advert. Promowane będą też świąteczne zestawy Simplusa z telefonami. Operator w dalszym ciągu stawia na promowanie Simplusa jako marki niekonwencjonalnej, energicznej, ciekawej, z poczuciem humoru, odważnej, potrafiącej spojrzeć na siebie z dystansem. Spoty będą emitowane w stacjach ogólnopolskich (TVP, TVN, Polsat, TV4), stacjach tematycznych (Viva, MTV, 4fun.tv, TVN Turbo) oraz w kinach. Do tego przygotowane zostały dwie linie kreatywne ogłoszeń prasowych, outdooru i plakatów. Kampania prasowa obejmuje m.in. magazyny: "Newsweek", "Popcorn", "Exklusiv", "Playboy", "Eurostudent", "Dzień dobry - Student", "Bravo", "Dziewczyna", "Auto Świat", "Fluid", "Max Magazin" oraz dzienniki, np. "Nowy Dzień", "Gazeta Wyborcza", "Super Express", "Fakt", "Ozon", "Metro" i inne. Reklama radiowa będzie w RMF FM, PR3, Radiu Zet oraz Antyradiu, Bieszczady (Sanok), sieci Eska, Parada (Łódź), Północ (Koszalin), natomiast reklama internetowa w: WP, Onet, Gadu-Gadu, Blog, Interia i inne.
Dodatkowym wsparciem będą reklamy w hipermarketach, wypożyczalniach wideo, plakaty w szkołach, na nośnikch Publiproksu, citylighty, przystanki autobusowe, tablice w stołecznym metrze oraz plakaty na pocztach - informuje "Media&Marketing Polska".