Reklama2005-11-20
0

PZL autorem świątecznej kampanii Simplusa

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, dla użytkowników telefonów na kartę Simplus przygotował świąteczną ofertę Wolny Numer.

Właśnie rusza intensywna kampania reklamowa tej oferty przygotowana przez agencje PZL i Advert. Promowane będą też świąteczne zestawy Simplusa z telefonami. Operator w dalszym ciągu stawia na promowanie Simplusa jako marki niekonwencjonalnej, energicznej, ciekawej, z poczuciem humoru, odważnej, potrafiącej spojrzeć na siebie z dystansem. Spoty będą emitowane w stacjach ogólnopolskich (TVP, TVN, Polsat, TV4), stacjach tematycznych (Viva, MTV, 4fun.tv, TVN Turbo) oraz w kinach. Do tego przygotowane zostały dwie linie kreatywne ogłoszeń prasowych, outdooru i plakatów. Kampania prasowa obejmuje m.in. magazyny: "Newsweek", "Popcorn", "Exklusiv", "Playboy", "Eurostudent", "Dzień dobry - Student", "Bravo", "Dziewczyna", "Auto Świat", "Fluid", "Max Magazin" oraz dzienniki, np. "Nowy Dzień", "Gazeta Wyborcza", "Super Express", "Fakt", "Ozon", "Metro" i inne. Reklama radiowa będzie w RMF FM, PR3, Radiu Zet oraz Antyradiu, Bieszczady (Sanok), sieci Eska, Parada (Łódź), Północ (Koszalin), natomiast reklama internetowa w: WP, Onet, Gadu-Gadu, Blog, Interia i inne.

Dodatkowym wsparciem będą reklamy w hipermarketach, wypożyczalniach wideo, plakaty w szkołach, na nośnikch Publiproksu, citylighty, przystanki autobusowe, tablice w stołecznym metrze oraz plakaty na pocztach - informuje "Media&Marketing Polska".

Autor:Media&Marketing Polska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas