Reklama2016-01-22
0

PZL będzie reklamować Multimedia Polska

Agencja reklamowa PZL wygrała przetarg na kompleksową obsługę strategiczno-kreatywną sieci kablowej Multimedia Polska. O zlecenie starało się kilka agencji.

PZL zajmie się obsługę strategiczno-kreatywną Multimedia Polska w pełnym zakresie: ATL-u, BTL-u i działań ambientowych. Współpraca została zaplanowana długoterminowo.

- Wierzę, że z różnorodnych konceptów zaprezentowanych w trakcie przetargu, wybraliśmy ten, który w największym stopniu odpowiada na potrzeby związane z komunikacją naszej marki - uzasadnia rozstrzygnięcie przetargu Michał Dolny, dyrektor departamentu marketingu Multimedia Polska. Firma nie podała, które inne agencje brały udział w przetargu.

Poprzednio dla Multimedia Polska pracowała agencja MediaMocni, która nadal będzie zajmować się dla spółki działaniami w zakresie BTL-u, internetu i ambientu.

Na koniec września ub.r. Multimedia Polska miała 819 tys. abonentów.

Autor:tw

Więcej informacji:Multimedia Polska, PZL

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas