Reklama2007-04-13
0

PZL i Optimum Media OMD obsłużą PKO TFI

PKO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych rozstrzygnęło toczące się równolegle dwa przetargi: na agencję reklamową oraz dom mediowy.

W przetargu na agencję reklamową wystartowało pięć agencji: dotychczas obsługująca PKO TFI Korporacja Reklamowa Yapan, JWT, Grandes Kochonos (ATL) wraz z Peppermint (BTL), DougFaberFamily oraz PZL.
Ostatecznie zwyciężyła agencja PZL, która zajmie się realizacją strategii reklamowej PKO TFI w 2007 roku.

Równolegle z przetargiem kreatywnym PKO TFI przeprowadziło przetarg na zakup mediów, który wygrał dom mediowy Optimum Media OMD. W organizacji przetargu pomagał, działający już od kilku lat na rynku, Instytut Audytu Mediowego.

Oprócz zwycięskiego domu mediowego, w przetargu wystartowały: Carat, Mediaedge:cia oraz dotychczas obsługujący PKO TFI – Mediapol.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas