Reklama2011-06-29
8

PZU zrezygnowało z Leo Burnett. Rusza przetarg na nową agencję

Grupa PZU zaczęła szukać nowej agencji strategiczno-kreatywnej. Obsługę firmy w tym zakresie zakończyła Leo Burnett.

Agencja Leo Burnett pracowała dla Grupy PZU przez ostatnie 2,5 roku. W nowym przetargu na obsługę reklamową firmy nie weźmie już udziału. - Wspólnie doszliśmy do wniosku, że dla obu stron będzie to najlepsze rozwiązanie - tłumaczy Michał Witkowski, rzecznik ubezpieczyciela.

Grupa PZU rozpoczęła już postępowanie przetargowe dotyczące nowych zadań strategiczno-kreatywnych. Firma na razie wysłała do agencji prośbę o przekazanie swoich referencji. Wybrane agencje - których liczba ba być „zgodna z dobrymi praktykami rynkowymi i logiką biznesową” - zostaną zaproszone do dwuetapowego przetargu. Jego zakończenie jest planowane na październik br.

Autor:tw

Więcej informacji:PZU, Leo Burnett, Grupa PZU

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas