Reklama2009-10-13
0

R/GA dla MasterCard

Agencja interaktywna R/GA będzie odpowiedzialna za obsługę budżetureklamy cyfrowej firmy MasterCard.

Zastąpi ona na większości rynków agencję MRM Worldwide, chociażta nadal będzie obsługiwać MasterCard w Europie.

To kolejny w ostatnim czasie sukces R/GA, która w bieżącym rokuzdobyła już budżety firm Taco Bell i Wal-Mart, a także należącej doFiata marki samochodów Alfa Romeo.

MasterCard rozpoczął poszukiwania agencji do obsługi swojegobudżetu reklamy cyfrowej w lipcu. Celem była jego konsolidacja,jako że wcześniej firma współpracowała w tym zakresie z około 70agencjami.

źródło: Adweek

Autor:km

Więcej informacji:MasterCard, R/GA

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas