Reklama2015-07-02
3

Rabaty w Strefie Plusha reklamowane przez Plushaka z kłopotliwym psem (wideo)

W ramach taryfy Plush (oferowanej przez Polkomtel) uruchomiono Strefa Plusha z rabatami na różne produkty i usługi. Wspiera to kampania reklamowa, w której brand hero marki Plush występuje razem ze sprawiającym kłopoty psem.

Okresowe rabaty w Strefie Plusha będą dotyczyć różnych produktów użytku codziennego, a także filmów, muzyki, gier i usług telekomunikacyjnych (oprócz zniżek także ekstrabonusy do doładowań). Są dostępne dla użytkowników Plush Na Kartę i Plush Mix korzystających z taryfy od minimum 30 dni i mających aktywne konto. Kody rabatowe otrzymuje się SMS-owo, po wysłaniu bezpłatnego SMS-a pod numer 80444.

Jako pierwsza dostępna jest 30-procentowa zniżka na wszystkie modele butów Vans.

Promująca to kampania pokazuje, jak misiek Plushak, brand hero marki Plush, w czasie wakacyjnego wyjazdu przygarnia do namiotu bezpańskiego psa, który okazuje się sprawiać dużo kłopotów.

Akcja reklamowa będzie prowadzona w telewizji, kinach, internecie (m.in. na profilach Plusha na Facebooku, Instagramie i Snapchacie), prasie, radiu oraz na outdoorze (citylighty).

Kreacją reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction. Produkcją spotu wideo (nakręconego przez Piotra Śliskowskiego, a wyreżyserowanego przez Wojtka Wawszczyka i Kamila Polaka) zajął się dom produkcyjny TFP, a animacją - studio Human Ark.

Autor:tw

Więcej informacji:Plush, Plushak, Polkomtel

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas