Internet2004-12-01
0

Rachunek energetyczny w internecie

e-Bok - nowoczesna usługa dla klientów Energi

1 grudnia 2004 ENERGA uruchamia Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-Bok). Ponad 600.000 klientów spółki przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu może uzyskać informację m.in. nt. stanu swojego rachunku i wielkości zużycia energii. e-Bok dostępny jest poprzez stronę http://www.ebok.energa.pl.

e-Bok jest platformą internetową, która ma na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu z ENERGĄ. Rozwiązanie to pozwala na bieżący podgląd konta klienta w systemie bilingowym.

e-Bok umożliwia m.in.:

sprawdzanie stanu rachunku
podgląd zużycia energii
szacowanie kosztów pobranej energii elektrycznej w poszczególnych taryfach, kosztów ogrzewania elektrycznego oraz zużycia energii dla urządzeń elektrycznych
otrzymywanie wybranych informacji z ENERGI za pomocą e-maila lub SMS’a.
kontakt z ENERGĄ za pomocą poczty elektronicznej.
Klient posiadający dostęp do Internetu nie musi już kontaktować się z Rejonowym Biurem Obsługi Klientów, aby otrzymać powyższe informacje, może uzyskać je w dowolnym czasie, z domu lub kawiarenki internetowej, logując się do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta poprzez stronę http://www.ebok.energa.pl.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas