Radio2023-06-10
23

Radio 357 ruszyło ze sprzedażą gadżetów. „To także forma wsparcia rozgłośni”

Internetowa rozgłośnia Radio 357 ruszyła z nową strefa zakupową: Gadżety 357. W ofercie na razie są m.in. kubki czy torby z logo rozgłośni, ale ma ona być ciągle rozwijana. - To odpowiedź na postulaty słuchaczy. I kolejna forma wspierania radia, obok tej podstawowej, czyli wpłat od patronów - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Gąsiorowski, koordynujący rozwój oferty zakupowej Radia 357.

W strefie zakupów Radia 357 z początku była tylko kawa i Box 357. Pierwszy pojawił się właśnie Box, czyli limitowane oferty, dostępne krótko i tylko w przedsprzedaży. Nieco później dołączyła do niego Kawa 357, czyli stała możliwość zamówienia sobie kawowej mieszanki, skomponowanej pod okiem Marka Niedźwieckiego i Krystiana Hanke.

- Teraz uruchomiliśmy nowość: Gadżety 357. To odpowiedź na bardzo liczne postulaty naszych słuchaczy, by oprócz niespodzianek w Boxie była także możliwość stałych zakupów radiowych gadżetów i pamiątek – komentuje Michał Gąsiorowski, koordynujący rozwój oferty zakupowej Radia 357.

Jakie gadżety Radia 357 można już kupić?

Radiowcy na start przygotowali gadżety najczęściej wymieniane w mailach i komentarzach: koszulki, kubki, torby, smycze i skarpetki. - Ale asortyment będziemy rozbudowywali, odświeżali - będzie się tu dużo działo, więc warto zaglądać regularnie. Pomysłów na kolejne przedmioty mamy od naszych patronów długą listę i będziemy z niej czerpali inspiracje – zapewnia Gąsiorowski.

Każdy zakup kawy, przedmiotu z Box 357, a teraz gadżetów - to także forma wsparcia Radia 357, wyjaśniają radiowcy. - Tą podstawową pozostają oczywiście regularne wpłaty od naszych patronów i do nich namawiamy w pierwszej kolejności. To miesięczne subskrypcje stanowią fundament dla naszego działania i rozwoju - bez emisji bloków reklamowych. Każde dodatkowe wsparcie jest jednak także cenne - mówi Paweł Sołtys, kierujący pracami zarządu Radia 357.

Oferta zakupowa Radia 357 zyskała teraz także nową zakładkę na stronie: "Zakupy". Niebawem także, jak się dowiadujemy, pojawi się ona także w menu aplikacji radia. Na start do każdego zamówienia zespół Radia 357 dodaje zestaw radiowych naklejek.

W końcu kwietnia br. Radio 357 opublikowało wyniki ankiety, badającej preferencje i oczekiwania względem stacji. Okazało się, że 84 procent badanych słucha radia w trakcie pracy, 71 proc. podczas prac domowych, zaś 34 proc. podczas aktywności. Aż 76 proc. ankietowanych słucha rozgłośni codziennie, 21 proc. słucha kilka razy w tygodniu, zaś dwa proc. – kilka razy w miesiącu.

Radio 357 wspiera obecnie ponad 50 tys. patronów, którzy miesięcznie wpłacają na nie 917 tys. zł. Stacja do marca zebrała w sumie ponad 21 mln zł.

Autor:jk

Więcej informacji:Radio 357, Michał Gąsiorowski

KOMENTARZE(23)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas