Radio2013-05-21
4

Radio Łódź z nowym logo (foto)

Radio Łódź ma nowy logotyp. - Charakterystyczną płytę winylową zastąpiły nowe nośniki - płyta CD/DVD, graficznie zawarte w sygnecie logotypu, który jednocześnie może symbolizować fale radiowe - mówi prezes Radia Łódź Marek Składowski.

- Dodatkowo, zachowany mocny akcent w postaci koła symbolizuje zarówno ciągłość, jak i środek, epicentrum wydarzeń - Radio Łódź zawsze było i jest w centrum wydarzeń, w centrum Polski, w centrum regionu, w centrum muzyki - opisuje Składowski.

Nowe logo jest w utrzymane w kolorach czarnym i pomarańczowym, tak jak poprzedni logotyp. Zachowany został też układ elementów graficznych. Z poprzedniego logo rozgłośnia korzystała od 1992 roku.

Rebranding logotypu przygotowała agencja 6 Szpilek.

Radio Łódź jest jedną z 17. rozgłośni regionalnych Polskiego Radia. Z danych Radio Track wynika,  że w okresie od lutego do kwietnia br. udział rozgłośni w Łodzi wynosił 2,6 proc. (więcej na ten temat).

Autor:pp

Więcej informacji:Radio Łódź, Marek Składowski

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas