Radio2022-12-30
31

Radio Nowy Świat będzie się reklamować w Nowy Rok w kanałach TVN

Tylko w niedzielę, 1 stycznia 2023 r. widzowie kilkunastu kanałów telewizyjnych należących do TVN Warner Bros. Discovery będą mogli zobaczyć spot reklamowy internetowego Radia Nowy Świat. - To akcja specjalna rozgłośni, która ma zwrócić uwagę telewidzów na markę, jaką jest Radio Nowy Świat, przyciągnąć nowych słuchaczy i zachęcić ich do włączenia radia - tłumaczą pomysłodawcy akcji.

Reklama Radia Nowy Świat, którą będzie można zobaczyć w telewizji, to 20-sekundowy spot. Zostanie wyświetlony tylko 1 stycznia 2023 r. Spoty będzie można obejrzeć na wybranych kanałach telewizyjnych należących do TVN Warner Bros. Discovery i Canal+ Polska. Chodzi o: TVN, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Fabuła, HGTV, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Historia, Food Network, Travel Channel, Canal+ Family, Canal+ Kuchnia, Ale Kino. Spot reklamowy Radia Nowy Świat pojawi się także na kanale YouTube.

- Dobór tych stacji oczywiście nie jest przypadkowy - wyjaśnia Sławomir Gołębiowski, dyrektor marketingu i sprzedaży w Radiu Nowy Świat. - Wybraliśmy takie kanały, które ogląda nasz słuchacz, czyli słuchacz śledzący bieżącą sytuację w kraju i na świecie, dobierający programy do swoich zainteresowań. Dlatego również nie bez powodu wybraliśmy datę emisji tego spotu, licząc, że jakaś część odbiorców, z czystej ciekawości, posłucha naszej stacji właśnie w tym dniu, w którym nasza oferta jest wyjątkowa, w dniu, w którym na naszej antenie pojawią się znakomite aktorki, piosenkarki, reżyserki, prawniczki.

W Nowy Rok stacja będzie gościć m.in. Magdę Cielecką, Katarzynę Figurę, Agnieszkę Holland, Agatę Kuleszę, Krystynę Prońko i Magdę Umer. Od godz. 9 do 21 poprowadzą one wspólnie z dziennikarzami rozgłośni audycje, w których zaprezentują swoje muzyczne wybory i odpowiedzą na pytanie, co dla nich oznacza hasło: "Przyszłość jest Kobietą", czy się z nim utożsamiają, a może wręcz przeciwnie.

Spot z głosem Wojciecha Manna

Co stacja chce osiągnąć poprzez prezentację spotu reklamowego? - To akcja specjalna rozgłośni, która ma zwrócić uwagę telewidzów na markę, jaką jest Radio Nowy Świat, przyciągnąć nowych słuchaczy i zachęcić ich do włączenia radia - tłumaczą pomysłodawcy akcji.

- Fabuła spotu jest bardzo prosta, a jednocześnie nieszablonowa. Jednostajny, kojący obraz i ciepły głos redaktora Wojciecha Manna to właśnie to, na czym oparty jest ten prosty pomysł, który ma się wyróżnić i przykuć uwagę widzów - mówi Sławomir Gołębiowski.

Radio Nowy Świat to internetowa stacja radiowa o profilu muzyczno-publicystycznym. Rozgłośnia wystartowała 10 lipca 2020 r. Utrzymuje się z wpłat od słuchaczy, którzy wspierają ją przez stronę Patronite.pl. W pierwszych miesiącach rozgłośni założonej przez byłych dziennikarzy Trójki (m.in. Magdę Jethon, Wojciecha Manna, Jana Chojnackiego, Jerzego Sosnowskiego) szybko przybywało patronów. W błyskawicznym tempie rosło też miesięczne wsparcie finansowe. Gdy Radio Nowy Świat startowało, miało 25 tys. patronów, a deklarowana kwota wsparcia wynosiła ponad 650 tys. zł. Obecnie 33,7 tys. patronów wspiera radio comiesięczną kwotą w wysokości 691 tys. zł. Od początku zbiórki stacja zebrała 21,5 mln zł.

W ub.r. Radio Nowy Świat osiągnęło 7,9 mln zł z wpłat od słuchaczy i 456 tys. zł przychodów komercyjnych. Przy wzroście kosztów operacyjnych z 3 do 6,5 mln zł jego zysk netto zmalał z 3,4 do 1,7 mln zł.

Autor:ram

KOMENTARZE(31)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas