Dorośli dłużej i częściej z Radiem Plus w Warszawie
Radio Plus zdecydowanie zwiększa udział w rynku wśród dorosłych mieszkańców w Warszawie. W najnowszej fali badań (SMG/KRC, wrzesień: listopad 2004) stacja, z wynikiem 3,7 %, wychodzi na trzecią pozycję wśród lokalnych stacji radiowych.
Bardzo dobry wynik Radio Plus notuje również w swojej grupie docelowej (kobiety 30: 49) gdzie notuje 5,3 % udziału w rynku.
Radio Plus jest również absolutnym liderem na rynku pod względem długości słuchania stacji radiowej wśród osób dorosłych. W grupie wszystkich mieszkańców stolicy w wieku 30-49 lat stacja notuje średni czas słuchania na poziomie 281 min, natomiast w targacie docelowym (kobiety 30:49) 441 min.
all: 30-49
Zobacz tabelęCKGROUND: yellow; PADDING-BOTTOM: 0cm; BORDER-LEFT: #ece9d8; WIDTH: 54pt; PADDING-TOP: 0cm; BORDER-BOTTOM: windowtext 1pt solid; HEIGHT: 12.75pt; mso-border-bottom-alt: solid windowtext .5pt; mso-border-right-alt: solid windowtext .5pt; mso-border-top-alt: solid windowtext .5pt" vAlign=bottom width=72>
1,56%
* Źródło: SMG/KRC A.Millward Brown Company Radio Track 2004, Okres badania: wrzesień 2004 : listopad 2004, sierpień: październik 2004, Grupa celowa: mieszkańcy Warszawy, 30: 49 lat, dni słuchania: dni powszednie