Radio 2006-10-03
0

Radio Szczecin promuje nową ramówkę

Od poniedziałku obowiązuje nowa ramówka Polskiego Radia Szczecin.

Jest to jeden z etapów zmiany wizerunku rozgłośni, której celem jest zdobycie pozycji radiowego lidera w regionie.
 
Kampania promocyjna prowadzona pod hasłem ”Radio Szczecin – wszystko gra” obejmie media regionalne: prasę, telewizję i outdoor. Wizualizację kampanii przygotowała agencja Omnimedia, twórcą nowej oprawy dźwiękowej jest Marcin Macuk, muzyk szczecińskiego zespołu Pogodno, zaś reklamę Radio Szczecin zaplanowało i kupiło we własnym zakresie.
 
“Dzięki nowej ramówce Radio Szczecin ma stać się rozgłośnią bliższą słuchaczom” – uważa prezes stacji Krzysztof Soska. “Do godziny 19 będziemy radiem towarzyszącym a poważna publicystyka pojawi się o późniejszej porze. Dużą uwagę poświęcimy reportażom, które będą emitowane codziennie wieczorem. To może być lokomotywa napędowa stacji” – uważa Soska.

Autor: masz

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas