Radio2007-07-25
0

Radio Zet goni RMF FM

RMF FM odnotowało w I półroczu 2007 r. największe wpływy reklamowespośród stacji radiowych. Duży spadek "Jedynki" i "Trójki"- zyskująstacje lokalne.

Radio RMF FM zarobiło z reklam w I półroczu 2007 r. 183 465 965zł wobec 191 846 975 zł w analogicznym okresie 2006 roku - wynika zdanych Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zanotowałoprzychody reklamowe na poziomie 166 278 330 zł (3,21 miliona złwięcej niż w ubiegłym roku).

Na trzecim miejscu radiowa Trójka (spadek o 16,8 proc.) adopiero na szóstym uplasowała się "Jedynka" (spadek o 21proc.).

Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej zarobiła Eska Warszawa -wzrost z 17 623 570 zł do 21 780 490 zł.

Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w I półroczu 2007roku 769 311 610 zł wobec 672 271 735 zł w 2006 roku.

Zobacz tabelę
Zobacz tabelę

dane Expert Monitor opracowano na podstawie danychcennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanychrabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.

Podsumowanie wpływów reklamowych w I półroczu 2007roku:
(dane z autopromocją)

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas