RMF FM odnotowało w I półroczu 2007 r. największe wpływy reklamowespośród stacji radiowych. Duży spadek "Jedynki" i "Trójki"- zyskująstacje lokalne.
Radio RMF FM zarobiło z reklam w I półroczu 2007 r. 183 465 965zł wobec 191 846 975 zł w analogicznym okresie 2006 roku - wynika zdanych Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zanotowałoprzychody reklamowe na poziomie 166 278 330 zł (3,21 miliona złwięcej niż w ubiegłym roku).
Na trzecim miejscu radiowa Trójka (spadek o 16,8 proc.) adopiero na szóstym uplasowała się "Jedynka" (spadek o 21proc.).
Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej zarobiła Eska Warszawa -wzrost z 17 623 570 zł do 21 780 490 zł.
Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w I półroczu 2007roku 769 311 610 zł wobec 672 271 735 zł w 2006 roku.
Zobacz tabelęZobacz tabelę
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danychcennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanychrabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.
Podsumowanie wpływów reklamowych w I półroczu 2007roku:
(dane z autopromocją)