Ostatni kwartał 2003 był wyjątkowy udany dla Zetki a słaby dla radiowej "Jedynki"
Jak wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC w dalszym ciągu największy udział w rynku radiowym ma RMF FM. W okresie październik-grudzień 2003 udział RMF wyniósł 23,56 i w stosunku do poprzednia badania oznacza to spadek o 0,08%. Tymczasem spory wzrost słuchalności zanotowało Radio Zet z 18,99% do poziomu 19,91% i jest do najlepszy wynik Zetki od kilkunastu miesięcy.
"Wzrost słuchalności to zarówno efekt konsekwentnego programowania Radia ZET jak i spójnej kampanii promocyjnej pod hasłem Radio ZET - Tylko Wielkie Przeboje, której kolejny etap właśnie rozpoczęliśmy" - mówi Robert Kozyra, prezes Radia ZET.
"Z badań wiemy, że nasza muzyka jest najwyżej oceniana nie tylko przez naszych słuchaczy. Radio ZET jest również najczęściej cytowaną stacją, wygrywając w tej kategorii nie tylko ze wszystkimi stacjami radiowymi, ale także telewizyjnymi" - dodaje prezes Kozyra.
Swoje wyniki poprawia również radiowa "Trójka" (wzrost z 5,41% do 5,56%) a sporo traci Program Pierwszy PR (spadek z 16,04% do 15,35%)
Najnowsze dane pokazują również spadkową tendencję sieci radiowej Plus. Na przeciwnym biegunie Radio Maryja oraz sieć radiowa spółki Agora.
Zobacz tabelęp; Wrzesień 2003 : Listopad 2003 (wielkość: 23 062)