Drastyczny spadek radiowej "Jedynki" i Radia Maryja, zyskuje "Trójka" i Biska - wynika z najnowszych badań.
Liderem rynku radiowego pozostaje radio RMF, ale przewaga nad drugim Radiem Zet stopniała do 2,2 punktu proc. - wynika z najnowszej fali badań SMG/KRC (wrzesień-listopad 2006).
Udziały radia RMF FM w rynku słuchalności wyniosły w ostatnim badaniu 22,0% (w analogicznym okresie 2005 roku - 21,6 proc.), zasięg dzienny natomiast - 28,0%, co oznacza, że każdego dnia słucha tej stacji ponad 8,5 milionów słuchaczy w całej Polsce.
Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 19,8 proc. udziałem w rynku (poprzednio 18,5 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 13,4 proc. (spadek o 1,1 punktu proc.), a na czwartym "Trójka" - 5,8 proc. (5,5 proc.).
Zobacz tabelę=Tahoma color=#335786 size=1>Grupa AD.POINT [11]