W ciągu roku RMF FM straciło 2 punkty proc. - Zetka zyskała 2,1 proc.. W dół Radio Maryja i "Jedynka".
W okresie lipiec-wrzesień 2006 najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM - wynika z opublikowanego wczoraj badania Radio Track, przygotowywanego przez SMG/KRC.
Udział radia RMF FM w rynku słuchalności wyniósł 21,0 proc. - w stosunku do analogicznego okresu 2005 roku oznacza spadek o 2 punkty proc..
Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 18,6 proc. udziałem w rynku (poprzednio 16,5 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 14,7 proc. (spadek o 0,5 punktu proc.), a na czwartym "Trójka" - 6,2 proc. (wzrost o 0,3 punktu proc.). Kolejne Radio Maryja miało 1,8 proc. (spadek o 0,4 punktu proc.).
Zobacz tabelę1">4,10%