Nowa technika pomiaru niekorzystna dla Polskiego Radia
Polskie Radio najwięcej straciło na wprowadzeniu w styczniu 2003 nowego systemu badania Radio Track ( badanie to jest teraz realizowane wyłącznie techniką CATI bez udziału wywiadów realizowanych w terenie). W ciągu kilku ostatnich miesięcy słuchalność stacji spadła z 18,1 do 16,4 %.
Jak wynika z najświeższych badań instytutu SMG/KRC A Millward Brown Company, RMF FM znowu powiększa przewagę nad konkurencją. W pierwszym kwartale 2003 RMF FM miało 24% udział w rynku czyli o 0,9% więcej niż w ostatnim badaniu.
Zyskuje również Radio Zet z 17% do 17,7%.
Zobacz tabelęG-TOP: 0cm; BORDER-BOTTOM: windowtext 1pt solid; BACKGROUND-COLOR: transparent; mso-border-alt: solid windowtext .5pt; mso-border-left-alt: solid windowtext .5pt; mso-border-top-alt: solid windowtext .5pt" vAlign=bottom width=204>
252 min.