Radio2007-10-22
0

Radio Zet przed RMF FM

Radio Zet odnotowało we wrześniu 2007 r. największe wpływyreklamowe spośród wszystkich stacji radiowych. Słaby wynik radiowej"Jedynki" - zyskują stacje wchodzące w skład sieci Eska.

Radio Zet zarobiło z reklam we wrześniu 2007 r. 36 318 680 złwobec 26 436 652 zł w analogicznym okresie 2006 roku - wynika zdanych Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.Na drugim miejscu znalazło się RMF FM, które zanotowało przychodyreklamowe na poziomie 34 149 645 zł (3,20 mln. zł więcej niż wubiegłym roku).

Na trzecim miejscu radiowa Trójka (wzrost o 9,2 proc.) a napiątym uplasowała się "Jedynka" (spadek o 2,5 proc.).

Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej zarobiło radio EskaWarszawa - wzrost z 3 687 980 zł do 5 086 680 zł.

Wśród stacji ponadregionalnych najwięcej zarobiło Radio WAWa -2,4 mln zł. Wpływy Tok FM wyniosły 1,7 mln zł, Radiostacji - 0,9mln zł a RMF Classic - 0,5 mln zł.

Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły we wrześniu 2007 roku158 153 507 zł wobec 124 685 823 zł w 2006 roku.

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.

Podsumowanie wpływów reklamowych we wrześniu 2007roku:

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas