W listopadzie 2006 roku Radio Zet zanotowało najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.
Radio Zet zarobiło 38 929 590 zł, czyli o ponad 7,6 mln zł więcej niż w listopadzie 2005 – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazło się RMF FM, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 36 572 560 zł (milion zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).
RMF FM mniejszą dynamikę wzrostu od Radia Zet tłumaczy m.in. ograniczeniem barterów, których w konkurencyjnej stacji jest więcej.
Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej wpływów miało Radio Pogoda Złote Przeboje Warszawa - wzrost o 77 proc. do 3,4 mln zł.
Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w październiku 2006 roku 145 969 233 zł, czyli o ponad 24 mln zł więcej niż w analogicznym okresie 2005 roku.
dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor