Radio2006-12-21
0

Radio Zet przed RMF FM

W listopadzie 2006 roku Radio Zet zanotowało najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.

Radio Zet zarobiło 38 929 590 zł, czyli o ponad 7,6 mln zł więcej niż w listopadzie 2005 – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazło się RMF FM, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 36 572 560 zł (milion zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).

RMF FM mniejszą dynamikę wzrostu od Radia Zet tłumaczy m.in. ograniczeniem barterów, których w konkurencyjnej stacji jest więcej.

Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej wpływów miało Radio Pogoda Złote Przeboje Warszawa - wzrost o 77 proc. do 3,4 mln zł.

Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w październiku 2006 roku 145 969 233  zł, czyli o  ponad 24 mln zł więcej niż w analogicznym okresie 2005 roku.

Zobacz tabelę2 315 469 złESKA Poznań2 131 445 złHIT FM (ESKA Trójmiasto)2 041 376 złWAWA1 960 129 zł

dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas