Radio2022-04-12
24

Radio Zet nadaje z odnowionego studia. „Wiele możliwości realizacyjnych”

Od poniedziałku Radio Zet nadaje swoje audycje z zupełnie odmienionego studia emisyjnego. Stacja przekonuje, że w dobie transmisji wideo  estetyka przestrzeni, z której nadawane są emisje, jest bardzo ważna. Nową scenografię zaprojektowała Katarzyna Kornelia-Kowalczyk - scenograf i kostiumolog.

Zmiana wystroju wnętrza studia to kolejny już ruch nadawcy, od miesięcy konsekwentnie zmieniającego oblicze stacji. Kilka dni temu ruszyła odmieniona ramówka Radia Zet, do której trafiło odświeżone pasmo poranne „Dzień dobry bardzo”: jest teraz krótsze o godzinę, a prowadzą je (podobnie jak kilka lat temu) Marek Starybrat i Robert Motyka. Zmieniły się także pasma wieczorne i weekendowe. 

Z początkiem stycznia nowym szefem informacji w rozgłośni został Marek Czyż, zaś jeszcze w grudniu do newsowego działu Radia Zet dołączyli Dorota Adamów-Bielkowicz (została wydawczynią wiadomości), Michał Makowski (warszawski reporter).

Także w grudniu do redakcji portalu Radiozet.pl dołączył dziennikarz śledczy, Radosław Gruca.

Nowe studio

Teraz stacja zaprezentowała odświeżone studnio nadawcze, mające stanowić kropkę nad "i".

- We współczesnym przekazie medialnym audio i wideo silnie się przenikają. Dziś radio to nie tylko audycje, ale również relacje live, zdjęcia i filmy publikowane w mediach społecznościowych. Słuchacze Radia Zet teraz zobaczą swoich ulubionych prowadzących w nowej przestrzeni studyjnej, która stwarza wiele ciekawych możliwości realizacyjnych - komentuje Katarzyna Piecuch, dyrektor działu komunikacji i social mediów w Grupie Eurozet.

Nową scenografię zaprojektowała Katarzyna Kornelia Kowalczyk - scenograf i kostiumolog na co dzień współpracująca z teatrami, telewizjami i ekipami filmowymi.

Według badania Radio Track od grudnia ub.r. do lutego br. Radio ZET miało 14,1 proc. udziału w rynku słuchalności, wobec 12,5 proc. rok wcześniej.  Z kolei w ub.r. grupa kapitałowa Eurozet, do której należą też Antyradio, Radio Plus, Meloradio i Chilli ZET, osiągnęła wzrost przychodów o 10,7 proc. do 194,98 mln zł.

Autor:jk

Więcej informacji:Radio Zet, studio

KOMENTARZE(24)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas