Radio2007-01-16
0

Radiostacja i RMF Maxxx razem

Broker FM i RRM Dom Sprzedaży Radia wprowadziły na rynek nowy rodzaj pakietu handlowego, obejmującego Radiostację i RMF Maxxx.

Nowy pakiet ma wspólny cennik, niższy od sumy cen poszczególnych stacji składowych. Dodatkowym jego atutem jest przewidywany 5% rabat od cennika specjalnego pakietu.

Konkurencyjność rynkową pakietu wzmacnia jasno określona grupa docelowa obu stacji. Zarówno Radiostacja, jaki i sieć RMF Maxxx to stacje skierowane do młodych, aktywnych słuchaczy dużych miast, w wieku 15 – 29 lat. Target obu stacji zapewnia reklamodawcom skuteczne dotarcie do określonej grupy docelowej, a użycie pakietu pozwala na obniżenie kosztów dotarcia.

Połączenie pakietowe Radiostacji nadającej w 10 miastach i 12 stacji lokalnych wchodzących w skład sieci radiowej RMF Maxxx, gwarantuje klientom zasięg niemal w całym kraju na zasadzie uzupełniania się.

Wspólny pakiet Broker FM i RRM jest pierwszą tego rodzaju formą współpracy między dwoma domami sprzedaży.

Autor:łk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas