Reklama2013-09-11
2

Radom niestandardowo promuje się w Discovery Channel (wideo)

Na antenach kanałów Discovery Channel oraz Discovery Science ruszyła niestandardowa kampania prezentująca pozytywny wizerunek Radomia, oparty na technice i precyzji.

W ramach akcji, która wystartowała 6 września br. i potrwa do początku października br., stworzono trzy winiety programowe o długości 90 sekund, które są emitowane na antenach Discovery Channel i Discovery Science.

Filmy powstały w konwencji programów nadawcy. Każdy z nich opowiada o życiu bohatera związanego z Radomiem, jego pracy i samorealizacji. Wszystkie podkreślają wysokie kompetencje mieszkańców miasta, a także ich pasje.

- W projekcie dla Radomia chcieliśmy przełamać schematyczne rozwiązania, którymi zwykle promują się polskie miasta. Zespół Brand Partnership Discovery Media aktywnie włączył się w prace nad produkcją filmów, dzięki czemu powstał materiał doskonale wykorzystujący charakterystyczne cechy programów znanych widzom kanałów Discovery - mówi Marcin Łukasiewicz, ad sales director Poland w Discovery Media.

Materiały zostały zrealizowane na początku lipca br. na radomskim lotnisku wojskowym, Grodzisku Piotrówka, gdzie odbywały się prace archeologiczne oraz w Centrum Metrologii im. Zdzisława Rauszera przy firmie RadWag.

Filmy zostały przygotowane przez zespół Discovery Media Brand Partnership wspólnie z działem promocji miasta Radom. Poza tym w ramach akcji stworzono również 4,5-minutowy film oraz 20-minutowy materiał w formie reportażu telewizyjnego z badań archeologicznych w Grodzisku Piotrówka, na potrzeby promocyjne Urzędu Miasta. Producentem wykonawczym materiałów był dom produkcyjny Timecode.

Autor:pp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas