Reklama2016-12-16
4

Radosław Kotarski i stanie na jednym palcu w kampanii aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego promowana jest aplikacja mobilna. Akcję przygotowały firmy marketingowe Change Serviceplan, Isobar Polska i Initiative Warszawa.

W nowym spocie Banku Millennium Radosław Kotarski opowiada o mistrzach wschodnich sztuk medytacji i walki, którzy potrafią stanąć przez moment na jednym palcu. Ma to podkreślać, że w oferowanej przez bank aplikacji mobilnej można logować się i potwierdzać transakcje jednym palcem, a przy wykupywaniu ubezpieczenia komunikacyjnego - skanować kod z dowodu rejestracyjnego.

Kotarski występuje w reklamach Banku Millennium od kilku lat. W poprzedniej promował konto oszczędnościowe, opowiadając legendę o pochodzeniu jednego z gatunków sera francuskiego.

Nowa akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję i internet.

Kreacją spotu zajęła się agencja Change Serviceplan, zakupem mediów - dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.

Autor:tw

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas