Radosław Kotarski, twórca bloga Polimaty, został twarzą kampanii reklamowej Banku Millennium. Będzie w niej przybliżał zagadnienia z obszaru bankowości.
Kotarski pojawił się w spocie telewizyjnym, w którym opowiada o tym w jaki sposób powstały banki. Reklama od września br. nadawana jest na antenie największych kanałów i w stacjach tematycznych.
Jej uzupełniłem jest kampania outdoorowa Konta 360° Banku Millennium z udziałem Kotarskiego, W kolejnych dniach w oddziałach banku pojawią się materiały BTL - plakaty, ulotki oraz specjalne naklejki na witrynach placówek. W następnej kolejności planowane są również kampanie produktowe, w których wystąpi twórca Polimatów.
Poza tymi działaniami, na kanale banku na YouTube regularnie pojawiać się będą Millematy. To kilkuminutowe filmiki z udziałem Kotarskiego, pokazujące ciekawostki z obszaru finansów osobistych i mające funkcję edukacyjną.
Kreację kampanii Banku Millennium przygotowała agencja Change Integrated, media zakupił dom mediowy Initiative Media.