Platforma nc+ ruszyła z kampanią promocyjną z okazji 21. urodzin stacji Canal+. W spocie telewizyjnym występują aktorzy Rafał Cieszyński i Krzysztof Stelmaszyk, wiszący na linach przy siedzibie nc+. Działania obejmują też radio i internet.
Kampania zachęca abonentów platformy nc+ do wypróbowania stacji Canal+ z każdym pakietem w promocyjnej cenie 21 zł miesięcznie, do trzech miesięcy w zależności od wybranego pakietu.
Na potrzeby kampanii przygotowano dwa spoty telewizyjne, które oglądać można w kanałach Telewizji Polskiej, Grupy TVN, Discovery Networks, FIC Polska, VIMN Polska oraz w kanałach platformy nc+. Działania są prowadzone też w Radiu ZET, RMF FM, RMF MAXXX, RMF Classic i w stacjach regionalnych oraz w internecie (media społecznościowe)
Strategię i kreację kampanii przygotowała we współpracy z nc+ agencja 2012. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Havas Media.