Prasa2011-12-01
6

Rafał Grudowski szefem Biura Reklamy Platformy Mediowej Point Group

Rafał Grudowski od 1 grudnia br. został dyrektorem Biura Reklamy w Platformie Mediowej Point Group. Stanowisko to było ostatnio nieobsadzone.

Grudowski będzie odpowiadał za sprzedaż agencyjną, bezpośrednią oraz dział wsparcia sprzedaży. Do głównych jego zadań będzie należało m.in. rozwijanie oferty cross-mediowej, uwzględniającej zarówno prasę, jak i internet oraz urządzenia mobilne, a także eventy.

Rafał Grudowski był ostatnio związany z Ringer Axel Springer Polska, gdzie pełnił funkcję dyrektora wsparcia marketingowego i odpowiadał za przygotowanie strategii marketingowych dla klientów Biura Reklamy, a także za strategie sprzedaży i rozwój oferty reklamowej. Wcześniej był zastępcą dyrektora Biura Reklamy Prasy Codziennej, które pracowało dla dzienników „Fakt”, „Dziennik”, „Przegląd Sportowy” i „Sport”. Uczestniczył również we wprowadzaniu na rynek dziennika „Fakt” jako jego dyrektor ds. sprzedaży. Grudowski prowadzi wykłady dotyczące planowania kampanii reklamowych, technik sprzedaży, promocji i marketingu w wydawnictwie.

Autor:pp

Więcej informacji:Rafał Grudowski

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas