Reklama2015-05-21
0

Rafał Grzeszkowski i Krzysztof Jagieło na czele kreacji w Communication Unlimited

Od lewej: Rafał Grzeszkowski i Krzysztof JagiełoOd lewej: Rafał Grzeszkowski i Krzysztof Jagieło

Rafał Grzeszkowski awansował w agencji reklamowej Communication Unlimited na stanowisko executive creative directora. Pracę w niej jako creative director zaczął natomiast Krzysztof Jagieło, poprzednio związany z 180heartbeats + Jung von Matt.

Jako executive creative director Rafał Grzeszkowski będzie odpowiedzialny w Communication Unlimited za pełną integrację działań w internecie i mediach pozainternetowych, planowanie i wdrażanie projektów kreatywnych dla agencji i jej klientów oraz zarządzanie zespołem.

Z agencją jest związany od prawie 10 lat, wcześniej pełnił w niej funkcje m.in. senior art directora i partnera. Przygotowywał kampanie dla takich firm i marek jak: Coca-Cola, Honda, Suzuki, Ferrero, USP Zdrowie, Johnson & Johnson, Durex, Super-Pharm, Polskie Radio, CNN, BNP Paribas, Galeria Mokotów, Złote Tarasy i Browary Lubelskie.

Krzysztof Jagieło jako creative director będzie odpowiadał w Communication Unlimited za kierunek działań kreatywnych agencji oraz prac dla jej klientów. Poprzednio przez pół roku był senior art directorem w 180heartbeats + Jung von Matt, a wcześniej pracował już w Communication Unlimited jako art director. Ponadto był związany z agencjami Isobar Polska, Artegence i Adv.pl (obecnie Lemon Sky JWT).

Tworzył kampanie m.in. dla FOX, Samsunga, Opla, Reckitt Benckiser, Master Card, Procter & Gamble oraz Polskiego Radia. W ciągu czterech lat pracy w branży reklamowej zdobył 25 nagród i wyróżnień w konkursach (m.in. Epica, Eurobest, Golden Drum i KTR).

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas