Rafał Karski został członkiem zarządu i chief operating officerem w Media Impact Polska, spółce sprzedażowej Grupy Onet.pl i Ringier Axel Springer Polska.
Karski będzie zajmował się nadzorowaniem procesów firmy, rozwojem produktów reklamowych, analizą, raportowaniem sprzedażowym i finansowym, wsparciem sprzedaży, zarządzaniem kluczowymi projektami rozwojowymi oraz funkcjami back office takimi jak HR, IT i administracja.
Pierwotnie dyrektorem operacyjnym Media Impact Polska miała zostać Justyna Duszyńska, była szefowa biura reklamy Grupy Onet, ale finalnie nie zdecydowała się objąć tego stanowiska i odeszła z firmy (więcej na ten temat).
Rafał Karski przez ostatnie siedem lat współtworzył polski oddział Liberty Mutual Insurance, właściciela marki Liberty Direct, gdzie najpierw przez dwa lata zarządzał marketingiem, zaś w latach 2009-2013 pełnił funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu, kierując równocześnie biurem obsługi klienta.
Karski wcześniej pracował w Procter&Gamble, gdzie tworzył i wdrażał strategie marketingowe dla różnych marek na rynku polskim i w krajach bałtyckich, potem stał na czele działów marketingu w firmie Opoczno oraz Danone Waters Poland, gdzie odpowiadał za markę Żywiec Zdrój. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej oraz studiów MBA w Insead we Francji i Singapurze.
Spółka Media Impact Polska powstała w styczniu tego roku z połączenia działów sprzedaży Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl (dowiedz się więcej).