Reklama2014-12-04
0

Rafał Ryś i Mirosław Charkot przeszli do Grey Group

od lewej: Rafał Ryś i Mirosław Charkotod lewej: Rafał Ryś i Mirosław Charkot

Do zespołu Grey Group Poland dołączyli Rafał Ryś, który objął stanowisko deputy creative directora, i Mirosław Charkot, który będzie zarządzał działem BTL & design.

Rafał Ryś jako deputy creative director będzie wspomagał dyrektora kreatywnego Grey Group Poland Jakuba Korolczuka w zarządzaniu procesami kreatywnymi we wszystkich spółkach grupy.

Przez ostatnie siedem miesięcy Ryś pełnił funkcję senior art directora w Isobar Poland. Wcześniej pracował m.in. w McCann Warsaw, Saatchi & Saatchi, Havas Worldwide i Change Integrated. Tworzył dla takich firm i marek jak m.in. Reckitt Benckiser, Peugeot, Citroen, IKEA, Pekao., L’Oreal, MasterCard, Wedel, BMW Polska, Link4, Play i Polpharma. Jego projekty nagradzano na międzynarodowych i polskich festiwalach (Cannes Lions, Golden Drum, Cristal Awards, Eurobest, Epica, KTR). Jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.

Mirosław Charkot jako creative head będzie kierował w Grey Group Poland działem BTL & design. Zajmująca się tym dotychczas Katarzyna Pomorska teraz będzie odpowiadała za działania związane z shopper marketingiem.

Poprzednio Charkot był dyrektorem kreatywnym Ambasada Brand Communications, a wcześniej pracował m.in. w agencjach Just, Testardo Bates i Testardo Redcell. Ogółem z branżą reklamową jest związany od 17 lat. Jest absolwentem i wykładowcą Wydziału Grafiki Projektowej na Akademii Sztuk Pięknych w  Łodzi.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas