Rafał Szmitrowski dołączył do agencji Click House i objął nowo utworzone stanowisko dyrektora strategicznego.
Szmitrowski będzie odpowiadał za nadzór merytoryczny nad prowadzonymi przez agencję projektami oraz rozwój obszarów związanych z pracą działu client service ze szczególnym naciskiem na aspekty strategiczne i pełne wykorzystanie potencjału agencji. Do obowiązków nowego dyrektora będzie należało również dostosowanie struktur agencji do modelu biznesowego uwzględniającego wykorzystanie efektu synergii między Click House a niedawno powołaną siecią reklamową GoldenAd.
Rafał Szmitrowski z branżą reklamową i internetową związany jest od ponad siedmiu lat. Pierwsze szlify zdobywał w domu mediowym Brand Connection (grupa IPG) a ostatnio był związany z domem mediowym Vizeum (grupa Aegis Media) na stanowisku group connections manager. Przez ostatnie lata prowadził projekty dla takich klientów jak Imperial Cinepix, Panasonic, Olympus, INFOR Gazeta Prawna czy Jelfa SA.