Reklama2011-04-04
0

Rage Age reklamuje wiosenno-letnią kolekcję męską

W prasie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji odzieży męskiej Rage Age. Akcję przygotował dział marketingu firmy wspólnie z Ad i Media.

Kampania reklamowa wiosenno-letniej odzieży męskiej Rage Age jest utrzymana w takiej samej stylistyce, co ta kolekcja: widoczne są akcenty militarne inspirowane mundurami żołnierzy z okresu II wojny światowej walczących w rejonie basenu morza Śródziemnego. Sesję zdjęciową na potrzeby akcji zrealizowano w Gibraltarze – ze względu na malownicze krajobrazy oraz polski kontekst tego miejsca.


Kampania – zaplanowana do końca kwietnia – obejmuje prasę („Wprost”, „Forbes”, „Male Men”, „Top Gear”, „Fashion Magazine”, „Viva! Moda”, „Chic Magazine”, ”Kalejdoscope”, “Men’s Health”, “Party Style”, “Jachting „Party Style”, „Jachting”, „Dreams”) oraz outdoor (nośniki wielkoformatowe w Warszawie i Poznaniu).


Akcję przygotował dział marketingu Rage Age we współpracy z firmą Ad i Media.

Autor:tw

Więcej informacji:Rage Age

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas