Reklama 2012-05-11
0

Rama w nowym opakowaniu reklamowana jako „pyszna i odżywcza” (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa margaryny Rama (Unilever) oparta na haśle „Rama - pyszna i odżywcza”. Akcję - prowadzoną w Polsce i 9 innych krajach regionu - przygotowały firmy Lowe GGK Warszawa i PHD Media Direction.

Startująca właśnie kampania Ramy opiera się na koncepcji, że są rzeczy, których nie widać, chociaż istnieją. W ten sposób prezentowane są wartości odżywcze z roślin zawartych w tej margarynie. Akcja podkreśla również pyszny smak i rodzinny charakter Ramy. W reklamach prezentowane jest nowe opakowanie produktu oraz jego nowe hasło: „Rama - pyszna i odżywcza”.

Kampania jest prowadzona w telewizji, prasie i internecie - w Polsce i 9 innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Reklamy wykorzystywane na wszystkich tych rynkach przygotowała agencja Lowe GGK Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction. Akcja potrwa do końca br.

Autor: Tomasz Wojtas

Więcej informacji: Rama, margaryna

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas