Telewizja2017-12-20
10

Polo TV i Eska TV liderami. Tylko 0,02 proc. udziału MTV Music Polska

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w listopadzie br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Eska TV Extra, a najwięcej stracił kanał MTV Music Polska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział naziemnego kanału Polo TV w listopadzie 2017 roku wyniósł 0,52 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 31,58 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Drugie miejsce zajęła Eska TV, która w naziemnej telewizji cyfrowej w okresie od 28 września ub.r. do 16 maja br. zastąpiona była przez 8TV. Eska TV w tym czasie dostępna była w Internecie, aplikacji mobilnej, a także poprzez sieci kablowe i anteny satelitarne, jednak Grupa ZPR Media 16 maja br. przywróciła tę stację na MUX-1. Tym samym 8TV zniknęła z rynku, a w miejsce nadającej u płatnych operatorów Eski TV nadawca postanowił uruchomić nowy kanał Eska TV Extra.

Średni udział naziemnej Eski TV w listopadzie br. wyniósł 0,39 proc. Z kolei kablowo-satelitarna Eska TV Extra w zeszłym miesiącu zanotowała udział na poziomie 0,03 proc. Dla porównania naziemna 8TV w listopadzie 2016 roku miała średni udział na poziomie 0,36 proc.

Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jego średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,12 proc. (wynik tego kanału względem listopada ub.r. zmalał o 20 proc.).

Oczko niżej znalazł się kanał 4FunTV. Jego średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,11 proc. (spadek o 15,38 proc.).

W pierwszej piątce znalazł się jeszcze kanał Stars.TV. Jego średni udział wyniósł 0,07 proc. (w dół o 12,50 proc.).

Największym wzrostem pochwalić się mogła wspomniana Eska TV Extra, której wynik względem kablowo-satelitarnej Eski TV z listopada ub.r. wzrósł o 200 proc.

Z kolei najbardziej spadł wynik kanału MTV Music Polska, który 17 października br. zastąpił stację VIVA Polska. Średni udział MTV Music Polska w listopadzie 2017 roku wyniósł 0,02 proc., po spadku względem listopada 2016 roku o 71,43 proc.

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w listopadzie br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 37,40 proc., wyniósł 0,77 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się naziemna Eska TV, której udział wyniósł 0,71 proc. (do góry o 12,70 proc.).

Podium uzupełnia kanał 4FunTV (0,24 proc. udziału; - 7,69 proc.).

Największym wzrostem (o 200 proc. do 0,06 proc. udziału) również i tutaj pochwalić się mogła Eska TV Extra. Także i w tym ujęciu najbardziej straciła stacja MTV Music Polska - było to 78,57 proc. do 0,03 proc. udziału.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas