Telewizja2018-11-07
5

TVN24 i TTV liderami stacji tematycznych w październiku (top 25)

Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w październiku 2018 roku zajęło TVN24, a w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TTV - raport Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w październiku 2018 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 4,57 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 16,58 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Drugą lokatę zajęło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,44 proc. (po spadku o 13,78 proc. - największym w top 10).

Podium uzupełnia kanał TTV. Jego udział zwiększył się o 9,57 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 2,06 proc.

Z piątej na czwartą pozycję awansowało TVP ABC. Średni udział tej stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 1,40 proc., po wzroście względem października ub.r. o 6,87 proc.

Na piątą pozycję spadła z kolei stacja TVP Seriale z wynikiem w zeszłym miesiącu na poziomie 1,33 proc., po spadku o 4,32 proc.

W czołowej dziesiątce zestawienia uplasowały się jeszcze takie kanały jak: Polsat News (1,04 proc.; bez zmian), Stopklatka TV (1 proc.; + 8,70 proc.), TVP3 (0,89 proc.; - 2,20 proc.), Fokus TV (0,84 proc.; - 9,68 proc.) i Super Polsat (0,77 proc.; + 1,32 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w październiku 2018 roku pierwsze miejsce zajął kanał TTV, którego udział w porównaniu do października 2017 roku zwiększył się o 14,05 proc. i wyniósł 2,76 proc.

Drugą lokatę zajął TVN24 (2,63 proc.; wzrost o 25,84 proc.). Podium uzupełnia awansujący z piątego miejsca kanał TVP ABC (1,54 proc.; do góry o 11,59 proc.).

Największym wzrostem pochwalić się mógł Comedy Central - było to 50 proc. do 1,20 proc.

Również i w tym ujęciu straciło TVP Info - było to 9,29 proc. 1,27 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas