Na rynku debiutuje dwumiesięcznik „Elektrotechnik Automatyk” wydawany przez Raven Media na licencji niemieckiej firmy Vogel Bussiness Media. Czasopismo, skierowane do branży przetwórstwa przemysłowego, będzie dystrybuowane poprzez prenumeratę.
W „Elektrotechniku Automatyku” będą zamieszczane informacje z polskiego rynku przetwórstwa przemysłowego, wywiady z osobami związanymi z branżą oraz prezentacje nowych usług. W piśmie będą teksty zarówno przygotowywane przez polską redakcję, jak i tworzone we współpracy z redakcją magazynu „Elektrotechnik Automatisierung”.
- Misją naszego czasopisma jest wspieranie procesów związanych z unowocześnianiem polskiego przemysłu. Poprzez czasopismo chcemy przyczynić się również do rozwoju branży elektrotechniki i automatyki przemysłowej w Polsce - zapowiada Paweł Kruk, dyrektor wydawniczy tytułu.
Pierwszy numer, w nakładzie 5 tys. egz., został wysłany bezpłatnie do firm z branży przetwórstwa przemysłowego, grupą docelową są m.in. inżynierowie w firmach przemysłowych (elektrotechnicy, automatycy, planiści, inżynierowie projektów), nabywcy i dostawcy usług w zakresie elektrotechniki i automatyki przemysłowej oraz techniczna kadra zarządzająca w przemyśle wytwórczym.
Kolejne wydania będzie można kupować w ramach prenumeraty, jeden numer będzie kosztował 15 zł. Uruchomiono też serwis internetowy e-elektrotechnik.pl.
Raven Media wydaje też inne czasopisma branżowe: „MM Magazyn Przemysłowy”, „autoExpert” i „Bike&Bussiness”.