Reklama2013-08-28
2

„Raz-dwa i po bólu” w reklamie Neoxenu (wideo)

W telewizji i internecie zaczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek żelu przeciwzapalnego i przeciwbólowego Neoxen (produkowanego przez Valeant Polska). Akcję przygotowały firmy Heads Advertising i Film Delikatesy.

Spot żelu Neoxen pokazuje, że w codziennym życiu każda osoba wykonuje tysiące skłonów, przysiadów, wymachów i kroków.

Reklama podkreśla, że produkt skutecznie zwalcza mogące z tego wynikać bóle stawów i stany zapalne.

Kampania oprócz telewizji (kanały ogólnopolskie) obejmuje internet.

Kreacją reklam zajęła się agencja Heads Advertising, a spot telewizyjny wyprodukował dom produkcyjny Film Delikatesy.

Autor:tw

Więcej informacji:Neoxen, Valeant Polska

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas