Telewizja2023-09-26
2

Krzysztof Ibisz na planie „Real Housewives. Żon Warszawy”. Polsat kręci "Reunion"

„The Real Housewives. Żony Warszawy”; fot. Polsat„The Real Housewives. Żony Warszawy”; fot. Polsat

Polsat w tym tygodniu nakręci dwa specjalne odcinki programu „Real Housewives. Żony Warszawy”, w którym bohaterki reality-show będą miały szansę spotkać się razem pierwszy raz od zakończenia zdjęć do programu – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. “Reunion” poprowadzi Krzysztof Ibisz.

W odcinkach specjalnych pojawią się wszystkie bohaterki programu, czyli Monika Żochowska, Anna Szubierajska, Sara Koślińska, Monika Goździalska, Magdalena Pyć-Leszczuk, Anita Kuś-Munsanje, Barbara Sobczak i Katarzyna Przydryga oraz wcielające się w rolę przyjaciółki uczestniczek reality-show Anna Wrońska. Format z ich udziałem kręcony był latem. 

Podczas “Reunionu” uczestniczki będą miały okazję porozmawiać, wyjaśnić swoje wątpliwości i zakończyć spory. Spotkanie będzie też okazją do wspólnego obejrzenia odcinków programu, których jeszcze nie widziały. Dyskusję między „Żonami Warszawy” będzie moderował Krzysztof Ibisz.

Polsat zmienia godzinę emisji “Real Housewives”

Dwa odcinki specjalne „Reunion” zostaną nadane na zakończenie sezonu formatu. Program emitowany jest od września br.. Dotąd pokazywany był w środy o 20.05, ale od 27 września br. będzie go można oglądać dwie godziny później - o 22.05. Powodem przeniesienia programu są słabe wyniki oglądalności - o 20.05 Polsat wprowadził teraz pasmo filmowe. 

„The Real Housewives. Żony Warszawy” to polska wersja amerykańskiego formatu „The Real Housewives”, który zadebiutował w 2006 roku w stacji Bravo. W programie widzowie śledzą losy i pełne intryg życie kobiet, które odniosły ogromny życiowy sukces i na swoją pozycję zapracowały same. Są wśród nich kobiety biznesu z różnych branż - m.in. kosmetycznej, hotelarskiej, medycznej, high-tech.

Producentem „The Real Housewives. Żony Warszawy” jest Rochstar.

Z danych Nielsena wynika, że średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków programu wyniosła 399 tys. widzów, co przełożyło się na 3,40 proc. udziału w całym rynku, 4,99 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,52 proc. w grupie 16-59. 
 

Autor:pp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas