Telewizja2017-05-18
3

Reality-show „Agent - Gwiazdy 2” zwiększył widownię w grupie komercyjnej. 19,79 mln zł z reklam

Drugi sezon programu „Agent - Gwiazdy” oglądało średnio 1,59 mln widzów. Względem pierwszej edycji widownia programu spadła w 4+, ale wzrosła w 16-49. TVN w czasie nadawania reality-show był drugi w całym rynku i zdecydowanym liderem w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 19,79 mln zł.

Produkcja „Agent - Gwiazdy” na antenie TVN pokazywana była we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 14 lutego do 16 maja br. Średnia widownia drugiej edycji reality-show wyniosła 1,59 mln osób, co przełożyło się na 11,65 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,41 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię przyciągnął finałowy odcinek formatu, który śledziło średnio 1,85 mln widzów.

Drugą edycję programu z uwzględnieniem danych oglądalności przesuniętej w czasie śledziło średnio 1,64 osób, co dało stacji 11,93 proc. udziału w 4+ i 19,64 proc. w 16-49.

Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej pierwszej edycji, stracił 150 tys. widzów w grupie 4+, ale o 120 tys. osób zwiększył swoją widownię w grupie komercyjnej. Wówczas produkcję oglądało średnio 1,74 mln osób, a ich udział wynosił 12,66 proc. w 4+ oraz 16,92 proc. w 16-49.

TVN w paśmie nadawania reality-show „Agent - Gwiazdy” był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajęła TVP2 z udziałem na poziomie 16,35 proc., nadająca w tym czasie kulisy „M jak miłość” i „Magazyn Ekspresu Reporterów”. Za TVN uplasowały się: Polsat (9,20 proc.; filmy fabularne i „Niania w wielkim mieście”) oraz TVP1 (5,10 proc.; gł. kryminalne seriale).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był już liderem, a dalsze miejsca zajęły: Dwójka, Polsat i Jedynka.

„Agent - Gwiazdy” to reaktywowana wersja pierwszego reality-show w Polsce, który TVN nadawał w 2000 roku. W programie występuje 14 gwiazd, które wykonują różne zadania, próbując wytypować tytułowego „Agenta”, psującego im szyki.

Zwycięzcą właśnie zakończonej edycji reality-show została Daria Ładocha, a w rolę tytułowego agenta wcielała się Odeta Moro.

Trzecią edycję programu na antenie TVN będzie można oglądać wiosną 2018 roku.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 10,42 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Agent - Gwiazdy, TVN, Agent

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas