Telewizja2016-05-19
9

Reality-show „Agent - Gwiazdy” miał 1,7 mln widzów. Za rok kolejna edycja

Agent - Gwiazdy; Sezon 1; fot.: TVN / Bartosz Krupa / East NewsAgent - Gwiazdy; Sezon 1; fot.: TVN / Bartosz Krupa / East News

Reality-show „Agent - Gwiazdy” oglądało w TVN średnio 1,74 mln osób, o 230 tys. mniej niż miało nadawane rok temu w tym pasmie „Prawo Agaty”. Stacja w czasie emisji formatu była druga w całym rynku i pierwsza w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 15,74 mln zł.

„Agent - Gwiazdy” na antenie TVN pokazywany był we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 23 lutego do 17 maja br. Średnia widownia wszystkich 13 odcinków czwartej edycji reality-show wyniosła 1,74 mln osób, co przełożyło się na 12,66 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 16,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię przyciągnął finałowy odcinek formatu, który śledziło średnio 2,10 mln widzów.

Oglądalność programu odcinek po odcinku

Zobacz tabelę

Nadawana rok temu w paśmie „Agenta” siódma edycja serialu „Prawo Agaty” miała o 230 tys. widzów więcej - produkcję oglądało wówczas średnio 1,97 mln osób, a jej udział w grupie 4+ wynosił odpowiednio 13,97 proc. Niższy niż w przypadku „Agenta” był udział serialu w 16-49, który wyniósł 14,05 proc.

TVN w paśmie nadawania reality-show „Agent - Gwiazdy” był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajęła TVP2 z udziałem na poziomie 18,70 proc., nadająca w tym czasie kulisy „M jak miłość” i „Magazyn Ekspresu Reporterów”. Za TVN uplasowały się: Polsat (8,27 proc.; filmy fabularne i serial „Powiedz TAK!”) oraz TVP1 (5,70 proc.; gł. publicystyczny program „Warto rozmawiać”).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był liderem, a dalej uplasowały się: Dwójka, Polsat i Jedynka.

Widownia produkcji na tle konkurencji

Zobacz tabelę

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków programu wyniosły 15,74 mln zł. Dla porównania, siódma seria „Prawa Agaty” z reklam przyniosła 16,22 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

- „Kto jest agentem?” to znowu było najczęściej powtarzane pytanie w ostatnich miesiącach. Powrót do tego programu po latach wcale nie był oczywistą decyzją, ale tym bardziej cieszymy się z tych wyników - mówi Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. - Odświeżona formuła „Agenta” z udziałem gwiazd też okazała się strzałem w dziesiątkę, może dzięki temu, że udało nam się zebrać wyjątkowe osobowości - dodaje.

„Agent - Gwiazdy” to program w którym o zwycięstwo rywalizowało 14 gwiazd - Kamila Szczawińska, Hubert Urbański, Antek Królikowski, Dominika Tajner-Wiśniewska, Joanna Jabłczyńska, Vienio, czyli Piotr Więcławski, Michał Szpak, Tamara Gonzalez Perec czyli Macademian, Tomasz Oświeciński, Ewa Halina Rich, Rafał Maślak, Monika Mrozowska, Maciek Sieradzky oraz Sylwia Szostak.

Program realizowany był w Republice Południowej Afryki w styczniu br. przez ponad miesiąc. Prowadzącą była Kinga Rusin.

Czwartą edycję formatu wygrał Antoni Królikowski, a w rolę tytułowego agenta wcielał się Hubert Urbański.

TVN jest zadowolony z wyników reality-show „Agent-Gwiazdy”. Stacja potwierdziła, że kolejna edycja programu zostanie pokazana wiosną 2017 roku.

W kwietniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,33 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Agent - Gwiazdy, Agent, TVN

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas